Donderdag 22 november is de Ghelamco Arena in Gent (MeetDistrict) het toneel voor de allereerste Belgische Customer Journey Conference, georganiseerd door Brewery of Ideas. Techzine is mediapartner en kan lezers een mooie korting aanbieden op hun ticket!
Klant is koning. Het is een wijsheid die vandaag in onze digitale samenleving meer dan ooit waar is. Een klantcentrische aanpak levert resultaten af. Elk bedrijf en organisatie worstelt daarom met de uitdaging om zijn klanteninteracties en customer journey marketing zo goed mogelijk te optimaliseren. Elk van die interacties is immers een touchpoint dat de relatie met je klant kan maken of breken.
Customer Journey Conference
Tijdens de Customer Journey Conference staan verschillende experts met hands-on ervaring je te woord over topics zoals customer journey mapping, customer engagement, touchpointanalyse, enzovoort. Daarbij maken ze gebruik van echte customer cases, zodat je aan het einde van de dag met bruikbare inzichten naar huis gaat. Neem zeker een kijkje naar de lijst met sprekers en het volledige programma.
“Ons doel is om je een realistisch beeld te geven van customer journey marketing”, zegt organisator Peter Buelens van Brewery of Ideas. “Als je deze conferentie bijwoont, krijg je een antwoord op je meest essentiële vragen: Waar gaat een customer journey over? Hoe en waar moet ik beginnen? Wat zijn echte best practices?”
Koop je ticket met korting
Techzine is mediapartner van de Customer Journey Conference en kan lezers een mooie korting aanbieden. Koop je ticket via deze link of klik op de knop onder het artikel voor een korting van 50 euro! Je betaalt dan 295 euro in plaats van 345 euro voor de hele dag. Een ticket geeft je toegang tot alle sessies en workshops, de netwerkruimte en catering doorheen de hele dag.
Tot op 22 november!