Cegeka en Youston leveren fysieke post voor bedrijven digitaal af

Cegeka en Youston lanceren samen de Digital Mailroom. Dat is een oplossing waarbij fysieke post voor bedrijven vanuit de brievenbus gedigitaliseerd wordt en zo bij de juiste mensen en afdelingen terecht komt, zelfs wanneer iedereen thuis werkt.

Om tegemoet te komen aan de praktische problemen die thuiswerk met zich meebrengt, lanceren de Limburgse bedrijven Youston en Cegeka Digital Mailroom. De oplossing moet ervoor zorgen dat bedrijven waar iedereen thuis werkt, toch nog toegang hebben tot hun fysieke post. De lancering past perfect binnen het huidige klimaat, waarbij de coronacrisis thuiswerk heeft opgelegd voor veel bedrijven en de postbus niet meer vlot wordt leeggehaald. De oplossing is gericht op bedrijven die dagelijks minstens 30 poststukken ontvangen. Zij kunnen de dienst nu twee maanden gratis uitproberen.

Inscannen en afleveren

Als onderdeel van de dienst komt Youston de post bij de bedrijven ophalen. Het is ook mogelijk om het postadres te vervangen om brieven rechtstreeks bij Youston te laten afleveren. De fysieke post wordt vervolgens in een veilige omgeving met respect voor de privacy gedigitaliseerd. De aflevering van de digitale post is voor rekening van Cegeka. Dat bedrijf zorgt ervoor dat de ingescande data bij de juiste mensen en divisies van de klanten terecht komt. Het bedrijf zorgt voor een integratie en ondersteuning op maat van de klanten.

Cegeka en Youston hopen natuurlijk dat de dienst ook na de crisis relevant blijft. De Digital Mailroom past in een oproep van de Vlaamse overheid om Vlaanderen zoveel mogelijk te digitaliseren om zo de economische impact van het coronavirus te beperken.