Extreme Networks biedt gebruikers directe ondersteuning met adviesdiensten

Klanten van Extreme Networks kunnen vanaf nu directe hulp en advies krijgen rondom hun digitale initiatieven. De adviesdiensten Premier en PremierPLUS moeten er uiteindelijk voor gaan zorgen dat bedrijven de maximale productiviteit van hun werknemers kunnen verbeteren en dat hun IT-netwerken echte zakelijke toegevoegde waarde gaan opleveren in het transformatieproces.

De beide adviesdiensten die nu door de netwerkleverancier worden aangeboden bieden klanten uitgebreide, proactieve betrokkenheid en ondersteuning en beheer bij de implementaties van de Extreme-oplossingen, vanaf de ideevorming tot aan de daadwerkelijke installatie en daarna. De kerngedachte is hierbij dat eindgebruikers ervaren dat aan alle servicebehoeften wordt voldaan, zelfs voordat zij zelf in de gaten hebben dat zij ze nodig hebben.

Concrete invulling Premier Services

Met de Premier-adviesdienst krijgen ze concreet een eigen centraal aanspreekpunt bij Extreme Networks voor vragen over producten en oplossingen, voor meer informatie, het verwerken van servicevragen en prioritering van openstaande vragen. Daarnaast hebben zij 24/7 toegang tot het GTAC wereldwijde technische ondersteuningscentrum van de leverancier. De PremierPlus-versie van de adviesdiensten breidt dit pakket uit met monitoring, beheer en respons.

De nu gelanceerde Premier Services vormen een belangrijke aanvulling op het al bestaande uitgebreide aanbod van Extreme-services als Professional Services, ExtremeWorks Maintenance Services, Managed Services, Network IaaS, de training- en certificatiediensten en de specifieke opleidingsdiensten voor eindgebruikers uit het onderwijs.

Beschikbaarheid

De aangekondigde Premier- en PremierPlus Services van de netwerkleverancier zijn wereldwijd beschikbaar. Deze diensten worden door de leverancier direct aan de eindgebruikers geleverd, maar zijn ook beschikbaar via het Extreme-partnerchannel.