Zo zet je de stap van complexe data naar beslissingen binnen je bedrijf

[Whitepaper] Wie heeft deze analytische modellen gemaakt? Welke input variabelen werden gebruikt voor voorspellingen? Welke modellen werden gebruikt? Hoe presteren de modellen? Wie op al die vragen geen antwoord kan geven, zal nooit zeker zijn van de waarde van zijn analytische modellen.

Analytische modellen behoren tot het hart van kritische zakelijke beslissingen. Ze identificeren nieuwe opportuniteiten, helpen je om klanten beter te begrijpen en zorgen ervoor dat je onzekerheden en risico’s goed managet. Om deze redenen moet je analytics als essentieel beschouwen binnen je bedrijf, maar hoe doe je dat?

Het start allemaal bij software dat eenvoudig in gebruik is. Het moet jou helpen om data snel en overzichtelijk te verwerken zodat je vele accurate, voorspellende modellen kan maken. Daar bovenop heb je krachtige, geïntegreerde processen om je analytische modellen te managen voor optimale prestaties. Je leest er alles over in deze whitepaper (17 pagina’s) over analytische data. Vul hieronder je gegevens in om te downloaden.

 

 

Zo zet je de stap van complexe data naar beslissingen binnen je bedrijf

Voor meer informatie kan je een informatieve whitepaper downloaden.

Waarop wil je graag een GRATIS abonnement?